Lampor

Som vissa redan vet sa har jag dille pa lampor. Jag tycker det ar jattesvart att hitta fina lampor, speciellt i USA. Sa mitt uppdrag har vait att hitta fina lampor till det nya huset. Pa overvaningen sa har vi ju infallda spotlights overallt forutom i sovrummen. I vart sovrum sa har vi satt upp den har :

Lampor



Pa undervaningen sa vill jag ha gamla lampor, sa jag letar for fullt pa ebay efter antika, stora glober. Inte sa latt att hitta, speciellt nar dom helst ska matcha. Nu har jag iaf hittat 4 stycken som jag lyckades fa for $50 (typ 350 kr for 4 st!!!). Kort kommer sa fort jag hittar min kamera...eller koper en ny (lutar at det just nu). Nu ska jag ivag och mala dorrar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0