God Kvall

Klockan ar 23:00 och jag har fatt en san dar jobbig inspirationskick. Kan inte sova. Hittade en jattefin websida idag, isa.nu och kannde genast varfor har inte jag en websida dar man kan gora egna barntavlor...det har jag ju velat jattelange! Ibland ar det sa svart att ta sig i kragen och jaga sina drommar. Man kan latt komma pa flera orsaker till varfor man inte har forsokt, och att man har barn brukar ju ligga nummer 1 pa den listan. Sopig ursakt. Ibland kanns det som att det ar nat speciellt som jag ska gora, nat som ar amnat for mig, nat som jag ar jattebra pa och nat som jag kan forsorja mig pa och samtidigt alska. Mitt jobb som jag har nu kraver inte sa mycket tid av mig, sa jag skulle latt kunna gora nagot annat vid sidan om aven om jag inte tjanar pengar pa det till att borja med. Tals att tanka pa, jag har haft flera ideer pa saker som jag kan gora, men jag vill helst gora nat "eget". Och det ska absolut vara design relaterat.  Jag vill inte vara en san person som alltid pratar om att gora saker, men aldrig kommer till skott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0