En bit pa vag

Hyllorna i koket och kaklet ar uppe. Skafferiet runt hornet borjar ocksa ta form, kort kommer om nagra dagar. Jag var saklart tvungen att stalla upp nagra burkar dar DIREKT...ska fylla dom med mjol, pasta, socker etc. Jag ska odla lite basilika, persilja och dill i dom sma kopparna som hanger under hyllan.




I glasladorna har jag planerat en liten te och kaffe samling. Eftersom att jag ar en te-alskare sa tycker jag om att ha en massa olika tesorter i losvikt hemma




Den har gamla fatoljen kopte vi i helgen. Det blir nog fint om man blandar in lite modernare soffdelar, jag far borja leta och se om jag hittar nat som passar till. Den ska sta i vart vardagsrum pa nedervaningen.




Kommentarer
Postat av: Towe

Snyggt! Nar kommer spisen?

2008-06-24 @ 23:19:54
URL: http://towe-anders.blogspot.com
Postat av: cia

Japp, den kom idag.....wohoo!

2008-06-25 @ 07:11:17
URL: http://cialindgren.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej, du vet nog mer an mig om det later det som... jag ringde henne i forrigar och da var hon hemma, men linjen brots. Sa, jag vet inte faktiskt. Kanske ska prova att sla en signal...fast det ar ju fredag idag... Hoppas att allt gar bra - alltid lite nervost ju :). Hor av mig nar jag vet nagot. Kram

2008-06-27 @ 07:52:16
Postat av: Sara

Hej igen, vet inte om du redan har hort men det blev en flicka som vagde 3,65 kg och var 52 cm lang. De mar tydligen bra allesammans och mer vet jag inte. Kul va? Nu maste jag ut och handla babyklader! Kram

2008-06-27 @ 14:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0