Soffbord

Att det skulle vara sa svart att hitta soffbord! Jag har beslutsangest, det jag vet att jag vill ha ar en mork mobel, men det ar det anda just nu. Det har ar tlll vardagsrummet pa overvaningen, jag vet att ni inte vet hur det ser ut dar eftersom att jag inte har lagt upp nagra bilder annu, men det ar bara for att det ar langt ifran klart. Forsoker styra upp det rummet lite, och det ar faktiskt det anda rummet i huset som jag inte har haft nagon vision for. 

Vilket bord gillar ni bast?







Kommentarer
Postat av: papa lindgren

bord nr 1 är snyggast men är jävligt opraktiskt med tanke oå brödsmulor o sånt,dessutom är det mest cia över det.nr 2 är helt värdelöst ölen välter bara ut.nr3 är mest praktiskt men lite tråkigare.där har du en bra utvärdering

2009-01-26 @ 20:18:32
Postat av: Towe

Bord nummer 1!

2009-01-26 @ 20:26:33
URL: http://towe-anders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0