VILL sa mycket...nuuu...pa en gang!

Har sa mycket som snurrar runt i mitt huvud ibland. Vill gora sa mycket saker men ibland kanns det som att tiden inte racker till. Har jag sagt det forr?

Jag vill:

• Borja jobba pa min affarside

• Ga Dreamweaver kurs

• Gora om min blogg sa att den blir "min"

• Fixa iordning vart kontor

• Mala om skapet som star och vantar pa mig i garaget

• Trana

• Gora klar scrapbooken med alla kort pa mamma

• Designa min egen websida

• Designa en kaffe serie i bilder till kafet

...och en massa andra saker som jag sakert inte kommer ihag just nu. Jag maste nog ha lite battre diciplin pa mig sjalv tror jag. Jag ska jobba pa det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0