Vitvaror

Efter mycket om och men tror jag att vi har bestammt oss for den har spisen ur GE Cafe serien. Det ar en gas spis, vilket jag aldrig trodde att jag skulle ha, men dom ska tydligen vara bast nar det galler matlagning. Den har spisen har aven dubbelugn, vilket nastan ar ett maste. Jag hade velat ha dubbelugn vid sidan om, i ett hogt skap, och sen bara spishall, men det blev sa himla dyrt. Det skulle nastan kosta dubbelt sa mycket, sa nu far jag kompromissa lite.

image68
image69

Sen kommer vi ha ett kylskap ur samma serie, jag vill ha frysen langst nere i en lada, och "french doors" pa kylen. Tycker det ar den basta designen pa en kyl/frys.

image70
image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0