Trakig dag

Idag har vi haft en san dar trist dag...eller kanske inte trist, men vi har inte gjort NAGONTING. Det har snoat inatt, sa det ligger blotsno overallt och vi har ingen lust att ga ut alls. Det ska tydligen vara sant har vader tills pa Torsdag. Jag var precis och kopte Alvin and the Chipmunks till barnen, dom alskar den filmen. Sa dom sitter och segar och tittar pa film just nu.

I Sondags var det Mors Dag och jag fick frukost pa sangen med blommor, ett par nya sandaler och en Camelpak. Jag fick aven ett kort pa Oliver som han hade ramat in i skolan och klistrat blommor pa ramen. Har kommer ett kort som ar taget i skolan nar han gor iordning presenten.

image64

Sen var han sa omtanksam och kom pa att Izak hade ju inte gjort nar till mig, sa han gjorde aven en parlplatta fran Izak till mig.

Idag ar dag 7 pa detoxen och det gar bra. Kan inte saga att jag kanner nagon skillnad direkt, forutom att byxorna sitter losare, och det ska jag inte klaga pa. Nu ar det bara 3.5 dagar kvar! Jag har en chokladkaka fran Malin i skafferiet som vantar som beloning

Kommentarer
Postat av: Sara

Ciiiia...halla...vart har du tagit vagen? Tog detox-kuren knacken pa dig? :). Hoppas att ni mar bra allesammans. Kram kram

2008-05-21 @ 17:42:58
Postat av: cia

Haha....jag veeeeet. Jag ska ta mig i kragen och blogga lite nu.

2008-05-22 @ 06:03:31
URL: http://cialindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0