Jag ar hungrig!

Idag har jag atit en smoothie till fruksot gjord pa blabar, banan, ananas och farkpressad apelsinjuice. Till lunch at jag en sallad med avokado, gurka, paron, apelsin och morotter och oliv olja/balsam vinager med lite dijon senap blantat i som dressing. Det var OK, men jag blir hungrig snabbt efter maltiderna. Efter lunchen at jag lite mandlar och russin, och nar jag kom hem sa smallde jag i mig en banan och ett apple och jag ar FORTFARANDE HUNGRIG! Sa har mycket ater jag aldrig!

Jag haller pa och lagar middag, det blir klyftpotatis med olivolja och svartpeppar pa (maste kopa ortsalt!!!) angkokta morotter, majs och sparris med vitlok och citron. Later det spannande? Nja, inte sa varst...bara 9 dagar kvar.

Har inte kannt av sa mycket annars, jag har lite huvudvark men jag vet inte om det beror pa detoxen eller att jag har malat stolarna idag. Dom blir jattefina. Jag maste mala ett lager till och sen ar dom klara. Fick tyget idag ocksa och det ar jattefint. Lagger upp kort sa fort dom e klara. Nu ska jag detoxa vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0