Detox - Dag 2

Jaha, nu har jag klarat av tva hela dagar av detox. Kanner mig ratt stolt - tjejen med noll sjalvkontroll nar det galler mat har hallt sig i tva dagar. Det ar inte sa att jag ater mycket onyttigt i vanliga fall, men jag har svart att inte ata det jag kanner for nar jag kanner for det. Tex om jag kanner for en frappucino med gradde pa toppen aven fast jag vet att det inte ar nyttigt och vill ga ner nagra kilo, sa koper jag en iaf. Och jag alskar toast till frukost och pastaratter av alla slag.

Idag har jag nog inte varit lika hungrig. Lagade en god gronsakssoppa till luch och till middag blev det vildris med tomater, succini och squash. Ikvall ska jag smaska pa vattenmelon och lite gront te med honung och sojamjolk! Shit, min blogg har forvandlats till en matblogg.

Jag HAR faktiskt ont i huvudet, och det ska tydligen vara ett tecken pa att detoxen funkar, mao att gifterna lamnar kroppen. Men det kan ju vara en tillfallighet ocksa.

Imorgon ska jag mala klart stolarna, och sen ska jag forsoka skissa lite pa en logga till ett Brollops TV program. Har skjutit upp det lite, men det ar nog dags att satta igang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0