Fullspackd helg

Nu ar alla hemma igen efter en lang helg. Oliver och Izak akte upp och campade med Debbie och Rick. Randys familj campar alltid en helg pa sommaren, och da menar jag verkligen hela familjen. Dom akte upp Lordag morgon och jag och Randy akte och hamtade dom idag pa Sondags formiddagen. Jag och Randy hade ett brollop att ga pa sa darfor akte vi inte med upp. Vi stannade hemma pa Lordagen och jobbade pa huset. Vi lyckades aven ta oss ivag till en loppmarknad och fyndade en jattefin laderfatolj med tillhorande fotpall for 600 kr! Ni vet en san dar gammal som man ska sitta i och dricka wiskey och roka en cigarr i. Den ar jattefin! Inte for att nagon av oss roker cigarr eller dricker wiskey, men....det gar nog bra med te och en skvallertidning istallet. Jag ska lagga upp kort pa den har i dagarna. Jag hann aven med en lyxig pedikyr, sa nu e mina tanaglar jattefina. Sen akte vi ivag ner till Loveland och brollopet var jattefint. Vi stannade till 21:30, sen akte vi hem och sov till kl 9:00 imorse. Gud va skont det va! Nu ar  barnen hemma igen och jag tror att vi saknade dom mer an dom saknade oss. Dom bara sneglade lite pa oss nar vi kom upp for att hamta dom och var inte alls speciellt intresserade av att aka hem....





Kort pa busungarna fran nagra helger sen hemma hos Matt och Tanna...ser Izak lite busig ut eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0