Julpyssel

Idag har jag fatt sa mycket gjort att jag kan ga och lagga mig med gott samvete. Vi har varit och akt langfarsskidor med barnen. Izak orkade med ett tag, sen fick han aka bakom i sin vagn. Oliver kampade pa och var helt overlycklig dar uppe. Han alskar att aka. Han vill mest aka utfor, och klattrar garna upp for en backe igen sa att han kan fa aka ner i den igen...och igen...och igen. Det ar nog dax for riktig utforsakning. Hade inte med mig kameran idag, sa har ar nagra bilder fran forra veckan nar jag och Randy akte upp.




Nar vi kom hem igen sa satte jag pa julmusik, kokade knack och gjorde hemlagad glogg (som blev jattestark! Jag far nog spa ut den innan den serveras) Jag juldekorerade aven lite till, fixade vart trasiga pepparkashus, stadade, hangde upp nagra saker i Olivers rum och organiserade vart skafferi. Under tiden sprang Izak omkring har utan bloja och kissade pa pottan tre ganger. Nu hoppas jag att det haller i sig och att han kan bli torr inom kort. 

 



Kommentarer
Postat av: papa lindgren

kul o se att du julpysslar,det ser mysigt ut.och den där snöbilden gör att man får lust att åka skidor

2008-12-22 @ 17:26:20
Postat av: Towe

Mums! Hemmagjord knack och spritfylld stark glogg. Nice.

2008-12-22 @ 21:55:57
URL: http://towe-anders.blogspot.com
Postat av: Sara

God Jul till er alla! Hoppas att ni far en bra helg och njut av snon. Har ar det bara morkt och trist - vadret alltsa :). Kram

2008-12-23 @ 21:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0