Barnens rummen

Har kommer kort pa killarnnas rum. Olivers ar det grona, for det ar hans favoritfarg. Izak har fatt blatt, Oliver och jag valde at honom. Ok, borjar med Olivers.

image34



Deras rum ar precis likadana, bara specelvanda. Har ar Izaks:



Vi maste fixa med farg pa nagra stallen  som ni ser pa flera stallen pa overvaningen.

Jag forsoker bestamma vad jag ska ha for farger i deras rum, j
ag tar garna emot tips!!! Izak hade jag nog tankt blatt, brunt och vitt, men nu har jag bestallt den dar lilla fatoljen, och det fick bli klarrott for den orangeaktiga som jag hade tankt kunde man bara fa namnet i blatt...det lat inte snyggt tyckte jag, sa han far en rod stol med vit text. Jag var saaaa sugen pa att kopa den vita stolen med bla text, men jag tog mitt fornuft till fanga....
I Olivers rum ar det ju gront, sa jag vill ha tva farger till. Rott kanske skulle vara snyggt dar inne??? Som sagt, kom garna med forslag!!!

Kommentarer
Postat av: Daggpärla

Åh, vilka underbara färger ni har valt till Izak och Olivers rum, de är fantasiska.
Gör bilderna dem rättvisa? Om de gör de, har du färgkoden för dem i så fall *blink blink*
Skulle vilja se hur de färgerna ser ut på riktigt i en färgaffär..
Bläddrade snabbt igenom hela första sidan i din blogg och vet med säkerhet att jag kommer att komma tillbaka.
Huset verkar bli urtjusigt och jag är såå nyfiken på hur det glasmosaiken i duschen kommer att se ut. Jag har nämligen själv funderat på just turkost och mosaik. Hehe.
Kram

2008-04-04 @ 19:25:30
URL: http://daggparla.bloggagratis.se
Postat av: Towe

Ahhh va fint ni far det! Vilken lyxkak! Ska bli kul att ses nasta vecka! Kram fran vannerna i Luzern.

2008-04-04 @ 21:18:43
URL: http://towe-anders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0