Cafe Make-over

Nu ar det 6 ar sen vi oppnade cafet, och det ar dax for en make-over. Vi ska mala om och fixa till lite, det behovs verkligen. Sa har har jag tankt...
Dom har fargerna hade jag tankt mala i. Det ar val ingen overraskning att brunt och gront ar mina favoritfarger?
Sen har vi alltid problem med vad vi ska hanga pa vaggarna. Vi har ofta konstutstallningar, men det ar ofta valdigt tomt pa vaggarna OCH det ar ratt dryt att kopa konst, sa jag har funderat pa att kopa gamla ramar pa loppis i olika storlekar och former och mala dom vita och hanga upp pa en av vaggarna, jag tror mot den grona fargen for att dampa ner den lite. Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Towe

Supersnyggt! Vita tomma ramar. I love it!



Jag tycker du ska satta ungarna i jobb med varsin stor canvas och sen hanga upp dom pa vaggarna. Ta farger som skulle passa in i cafet. Skulle var super haftigt!

kram

2009-11-08 @ 22:23:56
URL: http://towe-anders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0