Kuddar

Har antligen slagit till och kopt kuddar till min soffa pa nedervaningen. Hittade dom har pa www.etsy.com (varldens basta websida). Det ar en sida man kan salja sina hantverk och man kan hitta jattefina saker til jattebra priser. Dom ar sydda med ett tyg av Amy Butler, och det ar alltsa bara overdragen jag har kopt. Har plotsligt en ny passion for oranget, hittar oranga saker titt som tatt som jag vill ha.





Tina tyckte dom sag ut som farmors gamla klanning. Cool farmor hon har isf!!! Och va snygg hon maste vara nar hon gar omkring i sin gamla klanning!! Halsa farmor fran mig...

Kommentarer
Postat av: tina

mm, köpt på 70 talet och bärs än...

2009-03-19 @ 22:13:47
Postat av: Cia

vilken bra kvalite det maste vara pa den!

2009-03-19 @ 22:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0