Kuddar och Tavla

Igar kom mina kuddar. Sa fort jag kom hem fran jobbet sa borjade jag fara omkring har hemma. Var tvungen att aka och handla kuddar till mina nya kuddfodral, och nar jag val kom hem med dom och fick lagga kuddarna pa soffan sa fick jag inspirationskick. Jag vet, jag vet, det ar bara ett par nya kuddar, spannande varre.....men jag ar san, kan inte ra for det. Hangde upp ett gammalt fonster i fonstret bakom soffan och sen borjade jag med mina tygtavlor. Randy tittade pa mig och undrade om jag var helt frisk nar jag akte ivag till affaren for tredje gangen for att handla material igar till mina projekt. Nagra timmar senare var jag klar med forsta, och nu tror jag att andra kommer att ga lite fortare. Far bli kvallens projekt kanske. Sa har blev det iaf...







Kommentarer
Postat av: Sara

Blev jatte snyggt med kuddarna i soffan! Passar in bra - trots farmorstyget :). Tavlan blev oxa fin. Var det svart?

2009-03-24 @ 19:30:58
Postat av: Cia

Tack! Nej, det var inte sa svart, mest lite tidskravande nar man ska mata, klippa, klistra och sy. Men det var ratt kul att halla pa...

2009-03-24 @ 20:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0