Gratt

Det verkar som att gratt vinner storslaget. Tror att jag har ca 20 roster pa gratt, och bara 2 eller 3 pa vitt. Men vem vet, innan vi hinner till den delen sa kanske jag har hunnit andra mig nagra ganger, men just nu tror jag att det blir gratt. Fint tycker jag!

I hegen hade vi besok av vara vanner Matt och Tanna och deras dottrar Madison och Camryn. Det var trevligt med lite besok och goda middagar. Pa Lordagen var vi alla bortbjudna till FAC (Friday afternoon club, OK nu rakade det ju vara Lordag, men..) och kvallen slutade med att jag och Tanna gick ut och dansade. Efter typ 45 minuter borjade vi se oss omkring och insag att vi sakert var 10 ar aldre an alla andra dar inne, och da bestammde vi oss genast for att cykla hem. Men det var en trevlig kvall iaf!

Imorgon aker Randy ivag pa en Rafting resa ner till Arizona pa Salt River och ar borta tills pa Tisdag. Lite fuskigt ar det, men jag tankte bunkra upp med en massa bra hyrfilmer och ha mysiga "tjej-films-kvallar" har hemma for mig sjalv i helgen efter barnen har gatt och lagt sig. Appropa barnen sa har vi natt tva milstolpar har hemma. Izak har slutat med bloja och ar helt torr nu och Oliver har lart sig att lasa. Han tycker det ar jattekul och ligger och laser varje kvall nu. Han har ju lite problem med langre ord, men kan lasa nyborjarbocker. Litet geni helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: tina

shit vad tidigt.... jag börja väl läsa böcker först i 3an eller något... men som sagt jag har ju varit sen med ALLT i mitt liv... förutom att köpa sommarhus, där ligger jag lite före.... wohooo!

2009-03-15 @ 11:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0