Tyst pa bloggen

Har pa bloggen ar det tyst. Men har hemma hos oss ar det stress som galler, kanske inte sa mycket hos barnen, men jag stressar runt har som en galning idag. Tvatten ska tvattas och vikas, jag ska se till sa att vi har allt tills vi aker pa Sondag, bilen ska tvattas, barnen ska klippas, mitt har ska fargas, sma presenter ska kopas, allt jobb som jag ska ta med mig ska overforas till laptoppen, el-overforare ska hittas, sma vaskor pa hjul ska kopas till barnen, dvd spelare ska laddas osv osv.

Sa pa Sondag drar vi ner till Denver och strosar omkring pa dagen, sover dar over natten och sen aker vi till flygplatsen och beher oss hemat pa Mandag morgon. Ska bli kul att komma hem, Oliver blir alldeles sprallig i hela kroppen och kramas hart nar han tanker pa det. Sa vi ses snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0