Vem har min information?

Vi fick ett telefonsamtal haromdagen dar dom sa att det var ovanlig aktivitet pa vart kreditkort. Det var inga stora summor, bara pa "ovanliga" stallen. Bland annat reunion.com, nagon bantningsmedelssida och andra smasummor pa andra websidor. Och mycket riktigt sa har nagon fatt tag pa min information och anvant den. Dom har handlat for under $100 och nu ar ju kortet sparrat och vi behover inte betala nagot av det. Nu till det konstiga. Igar fick jag ett paket pa posten som inneholl 1000 visitkort med mitt namn pa. Sa har ser informationen ut...

Gunslinger 66

Cecilia Lindgren
Manager
var gamla adress

...och sa ett telefonnummer som gar til nagon aldre man har i omradet som inte hade nagon anknytning till allt det har. Visitkorten ar betalda med mitt kreditkort, sa nu undrar jag ju forstas vem som orkar satta sig ner och bestalla visitkort i mitt namn, och av vilken anledning. Helskumt....

Hoppas pa att inte fa nagra fler konstiga paket pa posten och att det har ar det sista vi hor fran den "mystiska informationstjuven".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0