Nyheter

Antligen har det hant nat har hemma pa inredningsfronten. Ett litet steg narmare "klar" och det kanns skont. Efter att ha haft halvmoblerat ett tag sa vanjer man sig vid det och tanker inte sa mycket pa det, men nu i helgen tog vi oss i kragen och har shoppat loss lite. Tacka vet jag Target som  hade en "Home Design Event" och 30% rea i helgen. Har kommer lite bilder pa nyheterna. En matta till overvaningen och ett till soffbord (det blev trakbord nr 3, tack vare Tina som papekade att det kan vara jobbigt att inte ha plats for fotterna under bordet....sa sant) ar pa vag via post, kort kommer sa snart dom ar har. 


Soffbank i badrummet


Oj...prislappen sitter visst kvar. *springer genast och klipper bort*


Overvaningen. Soffbordet och mattan ar pa vag...


Nedervaningen....


Ett vaggskap jag kopte pa loppis, malade vitt och satte pa nya handtag. Nu ska det bara upp pa vaggen ocksa...och skrapas bort lite farg pa glaset sag jag precis





Kommentarer
Postat av: papa lindgren

det såg jättefint ut.coola fåtöljer i like it

2009-02-01 @ 19:19:08
Postat av: Towe

Tank att Target hade sa fina grejer. Fint ni far det.

2009-02-01 @ 20:43:54
URL: http://towe-anders.blogspot.com
Postat av: Sara

Very nice - me like! :). Tycket mycket om kuddarna på bänken i badrummet. Vart har du köpt dem?

2009-02-01 @ 21:39:51
Postat av: Cia

Kuddarna och banken kopte jag pa Target, likasa soffbordet till nedervaningen. Fatoljerna ar kopte pa Overstock.com....

2009-02-01 @ 23:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0