Hockeymatch

Hela helgen har bestatt av hockey for oss. Pa Lordagen spelade Oliver 4 matcher, tva pa morgonen i Cheyenne (45 min fran dar vi bor) vartefter vi akte tillbaka till Laramie for att ga pa Olivers bastis fodelsedagskalas pa badhuset. Sen akte vi tillbaka till Cheyenne och spelade tva matcher till. Behover jag saga att han somnade som en stock pa vagen hem efter det? Sondagen spelade han en match till pa formiddagen och Oliver gjorde sitt forsta matchmal. Superkul! Har kommer ett litet klipp fran lordagsmatchen. Oliver ar nummer 65, svart troja med vit hjalm (och det ar inte jag som hejar pa och skriker, det ar Grandma...)



Kommentarer
Postat av: Towe

Oj va gulligt och sa sott! Fast det behover du ju inte saga till Oliver... Halsa att han sag ju fruktansvart cool ut och spelar sa tuftt, en ny Henrik Zetterberg pa isen! Jag ser fram emot att spana in nar han spelar i Pepsi Center for Avalance... for det ar val trots allt i Colorado han kommer gora karriar, ellerhur?

2009-02-09 @ 08:20:46
URL: http://towe-anders.blogspot.com
Postat av: papa lindgren

fy fabian va roligt att se honom åka,han är ju s kitduktig på skridskor för att vara så liten.han platsar snart i aik

2009-02-09 @ 17:02:55
Postat av: Anonym

Vad duktig han är!! Vilken liten snabbskrinnare!

2009-02-09 @ 21:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0