Konstiga Sår

Ibland star man hjalplos och forvirrad som foralder. Det har ar tredje aret i rad som Oliver far konstiga utslag runt munnen, foljt av feber och sen utslag pa kroppen. De senaste 6 veckorna har vi har gatt igenom behandling for svinkoppor, eksem och nu senast herpes, men ingenting hjalper. Och ingen verkar tro att utslagen pa kroppen har samband med saret vid munnen, men jag ar helt saker pa att det ar sa aven fast utslagen pa kroppen bara blommar upp nar vi ar ute i solen. Dom kommer alltid ca en manad efter saret vid munnen, sa idag tar jag med mig Oliver till en hudlakare i Cheyenne och hoppas pa att vi kan fa battre svar dar. Det kanns sa frustrerande nar man inte kan fa nagra svar pa vad felet ar!

Varning for kansliga magar!!! Sa har ser min lilla kille ut just nu, sa ni kanske kan forsta min frustration. Igar blev jag helt gratfardig nar jag hamtade honom i skolan och saret sag varre ut an nagonsin...




Kommentarer
Postat av: Sara

Ja du, det ser ju inte sa roligt ut. Det finns så mycket konstigt man kan åka på. Oliver har haft nagot som har heter hostblasor, men de misstankte hand-, mun- och fotsjuka först. Hoppas att ni har fatt vata nagot mer. Kram

2009-04-24 @ 19:50:49
Postat av: Towe

Men lille gossen. Stackarn. Fast jag tycker inte det ser farligt ut, ser ut som att lite hjortronsylt har hamnat vid sidan av munnen... och det kan det ju gora pa barn. Hoppas ni hittat nagon kur for det och att utslagen forsvinner.

Trelig helg!

towe

2009-04-25 @ 11:16:08
URL: http://towe-anders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0