Softa

...det ar vad jag ska gora nu i nagra dagar. Jag sitter och vantar pa att jobbfilerna ska ftp:a klart, och sen ar jag klar for den har manaden. Jag har varit dalig pa att uppdatera har pa sista tiden, men jag ska bli battre nu. Jag hade bara sa mycket att gora efter att jag kom hem fran min lilla resa. Vi hade det jattebra, Madonna var toppen och det var jattekul att traffa alla hemma. Onskar att man hade haft lite mer tid, men jag fick iaf komma hem en kortis.

Under tiden jag var borta sa slutade Izak med napp. Bussen som jag jobbade pa blev klar och rullar omkring har pa gatorna i Fort Collins. Vi har fatt upp tapet i vardagsrummet/matrummet pa nedervaningen och alla lister ar uppsatta och klara, jag lagger upp kort imorgon. Vi har aven fatt lov att "lana" var grannes  tradlosa internet i byte mot kaffe pa vart cafe tills vi far vart eget bredband, sa nu ar jag inte lika bortkopplad fran varlden langre. 

Lagger upp nagra kort fran dom klara delarna i huset. Inget nytt, men lite mer klart.

















Kommentarer
Postat av: Towe

Va fint ni fatt det i hemmet! Nar gor Svenska Hem repotage? Tycker det ar dags med ett.

2008-09-30 @ 08:07:22
URL: http://towe-anders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0