Salt Lake City

Nu sitter vi har i vart Hotellrum efter en laaaang shoppingdag pa IKEA. Jag har kopt skrivbord, hyllor, gardinstanger, gardiner, skap till badrummet...mm, mm, mm. Ni vet hur det brukar bli nar man gar pa IKEA. Jessicas mini van ar iaf full med saker, och det ska bli kul att komma hem och satta upp allt. Mest nojd ar jag nog med mitt badrumskap...som inte alls ar ett badrumsskap men det passade perfekt in i mitt badrum sa jag kopte det iaf. Sa har ser det ut och ska anvandas till att forvara handdukar och en massa andra saker. Tankte stalla in korgar eftersom att det ar glasdorrar sa att det inte ser sa rorigt ut.

 
Efter IKEA sa akte vi in till Salt Lake City och gick pa en jattemysig Italiensk restaurang. Tillbaka pa hotellet sa gick vi upp i baren och tog en ol och det var verkligen intressant. Det kandes som att vi hade kommit in pa en Alandsbat, vi drack upp var ol snabbt och nu ligger jag har med min dator och ska snart sova. Salt Lake City var ocksa lite markligt. Fint, men det bor jattemanga mormoner har och stan ar lite som en spokstad. Det ar jattelite folk ute pa stan vilket kanns konstigt nar man gar omkrin

Min kamera ar trasig igen, sa jag har inte kort fran helgen som jag lovade. Ar ni forvanade? Det ar inte jag, den lyckades fa lite vatten pa sig nar forra helgen nar vi forsrannde pa Coloradofloden. Jattetrist!!! Vi hade det iaf jattebra och jag ar glad att jag akte.....nu galler det bara att lyckas hitta en kamera innan jag aker hem och till Paris. Nu ska jag sova, god natt.

Kommentarer
Postat av: Towe

Nu kan du inte skylla pa Isak iallafall att kameran ar trasig. Han var ju inte ens med pa forsranningen. Fint badrumsskap!

2008-09-05 @ 22:54:31
URL: http://towe-anders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0