Prestationsångest

Jag har fatt i uppdrag att designa ett vinylomslag till en buss. Det ar till tva tattuering stallen i Fort Collins, och det ska vara deras PR buss. Jag har aldrig designat nagot liknande och forsoker att inte tanka pa storleken, utan mer som en platt design pa papper men jag kanner mig lite nervos for att vara helt arlig. Deadline ar Onsdag och det gor ju inte saken battre, men jag far helt enkelt gora mitt basta och hoppas pa att det duger. Om det blir bra sa ska det bli jattekul att se det fardiga resultatet och nagot som jag kan anvanda i min portfolio i framtiden. Jag lagger in ett kort som ett exempel pa vad jag ska gora....



Kommentarer
Postat av: Towe

Vilket kul uppdrag! Du kommer sakert gora nagot coolt!

2008-09-08 @ 21:42:36
URL: http://towe-anders.blogspot.com
Postat av: dincoolalillasyrra

Fifan va ball du e syrraaaan

2008-09-09 @ 13:17:19
Postat av: Sara

Vilken rolig grej. Blir kul att se vad du hittade pa. Tildes trja ar av market Katvig. Ett danskt marke som ar poppis har hemma. Har kopt den pe ngn natbutik, fast forra hosten. Vet inte om den finns langre... Kan visa dig nar du kommer hem. Kram









2008-09-09 @ 20:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0