Min Te Horna

Jag alskar te och dricker 2-3 koppar om dagen. Ar ingen san som dricker mycket kaffe, alskar vin eller nagon annan dryck, men te ligger mig varmt om hjartat, sa darfor var det sjalvklart for mig att ha en liten hylla tillagnad te i mitt kok. Helst skulle jag vilja ha en egen liten te shop hemma, men i brist pa utrymme far noja mig med mina fyra favoriter: gron och svart Soderblandninng, Kustfagring och Rabarber/Gradd. Specialimporterat fran Sverige! Hyllan med glasladorna kommer fran IKEA (jag har malat den vit).



Nagon som kommer over pa fika?

Kommentarer
Postat av: anna

Skäms att säga att det är första gången jag är inne på din fina blogg.

Jag visste såklart att du är intresserad av design och heminredning, men jag hade inte fattat vilken

j-kel du är på att inreda! Vilket hem ni har!

Jag borde jag anlita dig för en uppfiffning hemma. Jag är sjukt imponerad!!

kram på dig! /Anna

2008-10-26 @ 20:50:15
Postat av: Anonym

Kikar in Godkväll:)

2008-10-26 @ 20:54:46
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Evamy - i väntan på bebis!

Vad smart att ha te i dom dära!

2008-10-28 @ 21:24:49
URL: http://evamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0