Nu har aven jag identitetskris!!!

Gick till frissan igar for att farga och klippa topparna. Topparna. Gick dit for att klippa topparna och lite nya etapper. Kom hem med kort har. Hade ett svagt ogonblick dar hos frissan nar hon foreslog en lite kortare frisyr och tankte att det kan val vara kul med lite forandring, jag har sett likadan ut i aratals. Och nu sitter jag har med kort har......jag menar Katie-Holms-kort-har.

Kanner mig valdigt delad, saknar mitt har, men tanker att det vaxer ju ut igen. Det tar ju "bara" typ 2 ar eller sa. Om tva ar kan jag kanske satta upp det i tofs igen.

Titta hur kort det ar i nacken!!!!!



Kommentarer
Postat av: The M family goes västerut

Hej, hörde du vi befinner oss på samma plats (ungefär...) och är med i Juniforms utställning. Jag vill bara säga hej. Och du, håret tycker jag ser snyggt ut. Min väninna klippte mig nyligen kort utan att jag bett om det (en hår-kupp!) men jag har vant mig. Iallafall de flesta dagarna...

L

2008-11-07 @ 18:48:58
URL: http://michelinfamily.blogspot.com
Postat av: Sara

Oj, det blev verkligen kort! Tycker att du ar fin i det, men jag kan forsta att du fick en chock. Det var kanske inte riktigt sa kort som du hade tankt dig :). Man vanjer sig ganska snabbt faktiskt.



Kram

2008-11-07 @ 20:02:32
Postat av: papa lindgren

jag tycker att du ser lika gullig ut som vanligt

2008-11-09 @ 16:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0