Min nya ogonsten

Idag akte jag och hamtade min nya iMac. En ny dator hem till mitt eget lilla kontor, och en ny till kontoret pa tidningen dar jag jobbar. Det har precis oppnat en ny iMac affar i Fort Collins och vi lyckades deala en "bytes affar" med dom sa att dom annonserar gratis i tidningen i byte mot datorer. Sa nu svavar jag omkring pa mitt mac moln och hoppas att med ny dator kommer aven en dos av motivation. 



Igar kvall borjade vi bygga ihop vart skrivbord for att valkomna min nya dator och insag att jag har glomt att kopa en del av skrivbordet. Jag kopte det pa IKEA nar jag var dar i September, och det ar  ju en 6-timmars resa dit. Men jag tror nog att dom kan skicka den delen som fattas. Suck och ston, jag maste val erkanna att det ar lite typiskt mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0