Jag - en hippiemamma?

Jag har kommit pa mig sjalv med att ha lite hippiemammatendenser. Jag tycker mest om att kopa traleksaker till mina barn, och det kan ju lata jattetrakigt men det finns faktiskt en massa fina och roliga saker att kopa. Och sjalvklart sa har vi aven en massa "vanliga" leksaker i plast, det gar ju inte att undvika. Jag har spanat in den har fina leksaken och funderar pa att kopa en till Izak i julklapp. Han alskar sma bilar, och den har ser ju jatterolig ut. 




Det har aven borjat saljas en massa miljovanliga leksaker och Sprig gor den har fina bilen som ar gjord av ateranvant plast och tra. Plasten innehaller inga gifter och allt dom gor ar batterifritt. Kika in och se vad dom har pa www.sprigtoys.com



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker ocksa om traleksaker och har en hel del retroklader till barnen...kanske bor en hippie i oss alla? :)

2008-11-14 @ 20:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0