Saker man kan hitta i ett garage....

Idag hande det en ratt lustig sak. Vi har en frys i vart garage dar vi har massa saker till cafet, och idag nar jag gick in for att hamta muffins sa sag jag nagot langt och lurvigt springa forbi i ogonvran. Jag fros till och tankte att det ar sakert en ratta eller en ekorre, for jag har sett ekorrar ta sig in genom taket pa vart garage forr. Jag stog kvar ett tag, sen fick jag lite panik och skyndade mig ut och stangde dorren bakom mig. Efter nagra minuter gick jag och oppnade dorren pa glant och ut sticker ett litet sott iller ansikte som tittar nyfiket pa mig. Jag staller mig for sakerhets skull pa en stol, och illern springer ut i framdelen pa vart garage. Han va inte ett dugg radd for mig, sa vi borjade prata lite och han verkade helt OK och var framme och luktade pa min stol som jag stog pa. Jag sag att han hade ett halsband pa sig, sa jag gick in och ringde animal control som kom och hamtade honom (det var en liten kille). Sa nu hoppas jag att nagon har saknat honom och att han aterforenas med sin agare.
Det ar inte varje dag man hittar en iller i sitt garage!

Kommentarer
Postat av: Towe

Sa illern va ok, det var ju skont. Hur ar det med dig? ;-)

2008-03-29 @ 17:20:54
URL: http://towe-anders.blogspot.com
Postat av: The M family goes västerut

Hej, vi håller till i Indiana. Skicka gärna ett mail om du vill höra mer, adressen finns på min blogg. Stor kram från mig!

2008-11-08 @ 01:05:35
URL: http://michelinfamily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0