Ny Kamera

ar pa vag med posten. Antligen. Nu kan jag ta lite kort igen och lagga ut, det blir lite trakigt med blogg utan kort.

Jag har deadline idag och imorgon pa jobbet, sen ar jag klar for den har manaden. Da ska det minsann blir lite fixa av, kanske tom sy hissgardiner (OK, Tina, du har ratt,det ar nog inte sa svart). Jessica ringer tom och tjatar pa mig att jag ska bestalla typ sa att vi kan sy, sa jag far val gora det.

Imorgon kvall efter att jag ar klar pa jobbet ska vi pa Nicole och Evans Baby Shower i Fort Collins. Dom ska ha en liten flicka i Maj och jag hade tankt kopa Roobez. Det ar dom basta skorna som finns och allt en liten bebis behover i skovag det forsta 1.5 aren. Det ar det anda Izak har haft och det tar nastan emot att satta pa honom skor med harda sulor nu. Och sota ar dom ocksa...

475001-16


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0