Jaha, da har man borjat blogga....

Nu har aven jag hangt pa bloggtrenden. Kande att det skulle vara lite kul att ha min egen lilla blogg ute i cybervarlden. Och vad har jag igentligen att skriva om som andra kommer vilja lasa? Det har jag ingen aning om, men det kommer val antagligen att handla mycket om mitt renoveringsprojekt, mina barn och design prylar kan jag tanka mig.

Kan val borja med att lagga upp en bild pa mitt nya bord som vi kopte i veckan. Det ar ett antikt, jattefint, massivt 8-manna ekbord. Det ar precis allt jag hade forestallt mig och kommer att passa jattebra i vart nya hus i matsalen dar det verkligen behovs nagot stort. Jag kannde ocksa att matbordet kommer att vara mittpunkten nar man kommer in i huset, sa det va viktigt for mig att hitta ett fint.
Det ar ett gammalt konferansbord och har tva lador pa ena sidan. Ni far bortse fran det fula arrangemanget som star mitt pa bordet. Stolarna kopte jag inte heller (dom fanns faktiskt inte kvar). Sa har ni nat bra forslag pa vad som skulle passa?

Nar jag har lite mer tid ska jag satta mit nar och sa om jag kan klura ut hur man andrar fargerna pa bloggen och designa lite sa att den blir lite mer "personlig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0