Snygga saker

Jag vill sa garna gora en san har till banens rum. Det maste ju vara hur latt som helst. Fast jag ska ha annat motiv, jag maste bara bestamma mig for nat. Det kan vara tva olika, en i Olivers rum och en i Izaks rum. Giraff skulle kanske vara gulligt i Izaks rum. Eller nat gulligt monster kanske?



Jag ar aven kar i den har kakao affischen. San maste jag bara kopa nar jag kommer hem! Det ar ju lite nostalgi, ingen annan kommer ju fatta vad det ar har, men...det gor inget, den ar sa fin anda. Den kan man kopa pa www.formdesigncenter.com. Love it!



Kommentarer
Postat av: Towe

Jaa visst ar dom fina, san kan inte vara svar att gora. Coolt!

2008-07-12 @ 08:41:13
URL: http://towe-anders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0