Snygga Soffor

Jag har hittat fina soffor. Dom forsta vill jag ha till nedervaningen, sa det ar inga soffar man ska sitta och titta pa TV i, utan dar man kan sitta och umgas nar man far besok...och dricka lite vin : )
Fast jag vill bara ha tva delar och blanda in en mork skinnsoffa (som har raka linjer om ni forstar vad jag menar), jag tycker inte att det ska bli for "matchigt" och gillar att blanda in udda delar.

image47image48
image49

Sen var jag pa Z Gallery i helgen, min favvor affar. Jag alskar att ga dar och dromma mig bort. Jag hittade dom har sofforna till overvaningen, tv rummet.....fast det blir nog inte dom, dom ar for dyra men jag lagger in en bild anda. Dom ar saaa skona!!! www.zgallery.com

image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0