Fordelar med att jobba pa en musiktidning

Lite fordelar ska man val ha nar man jobbar pa en musiktidning? Jag har fatt "press credentials" att ga och se Mile High Music Festival i Juli, och det kommer jattemanga bra band dit och jag kommer fa sta langst fram och ta kort. Wohooo!

image52


I ovringt sa var jag och tittade pa dom dar stolarna igar, och killen som saljer dom sa att vi kan pruta ner priset lite. Jag blev faktiskt glatt overraskad nar jag sag dom, och Towe, du har ratt, dom ska helt klart vara svarta sag jag nu nar jag sag dom i verkligheten. Jag ska hamta dom pa Onsdag och sen far jag val borja jobba pa dom. Jag lagger upp kort sen nar dom e klara sa att ni far se hur dom blev.

Randy ar ivag pa en liten kayakresa och kommer hem ikvall. Jag, Jessica och Johan (svenskarna i Laramie) ska ha Yrroll kvall senare idag och kaka spaghetti och kottfarssas och dricka rodvin. Eller det blir inget vin for min del eftersom att jag har barnen och ska kora hem sen, men det ska bli kul att se Yrroll som jag inte har sett pa aratal.

Ha en bra Lordag!

Kommentarer
Postat av: Towe

Coolt att ga pa musikfestival. Vilka bra band som kommer spela. Spannande med stolarna!

2008-04-19 @ 18:52:25
URL: http://towe-anders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0