2 1/2 ar senare..

ar vi klara. I det stora hela iaf. Jag kan knappt forsta det sjalv, men det kanns jatteskont. Nar Randy kopte huset var jag inte alls speciellt engagerad, mamma var sjuk och jag hade sa mycket annat att tanka pa sa tyvarr sa tog jag inte sa manga "fore" kort, jag tror inte att jag har ett enda fran insidan forutom nagra som Pappa tog nar han var har. Nar vi val borjade renovera sa tog jag en massa kort, men da ser man ju inte riktigt hur det sag ut innan iaf.
Jag har ett kort pa utsidan av huset som jag tog precis efter vi hade kopt huset, sa det ar det anda riktiga "fore och efter" korten som jag har. Och nu ar vi helt klara med utsidan, sa har blev det. Tror att jag hade valt en ljusare gra farg om jag kunde andra nat, men annars ar jag nojd.

Kommentarer
Postat av: Anders

Otroligt vilket bra jobb ni har gjort!

Finaste huset i Laramie!



- Anders

2009-09-06 @ 19:48:23
Postat av: Towe

Jag haller med mannen min. Vilket fantastiskt jobb och att vi fick se det i verkligheten var annu battre! :)towe.

2009-09-07 @ 12:01:20
URL: http://towe-anders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0