Helgen i bilder

I helgen akte vi ivag till Lander, ca 3 timmar fran Laramie och halsade pa familjen Nagy. Pa Lordagen akte vi ivag till en park pa formiddagen och sen akte vi upp i bergen pa en vandringstur upp till The Sinks Fall med Oliver och Camryn i taten. T.o.m Izak gick helt sjalv NASTAN hela vagen upp.  Val uppe vid vattenfallet lag det fortfarande sno kvar pa vissa stallen.

Dagen avslutades med barnvakt och pizza for barnen medans vi at en jattegod middag pa Cowfish, och pa Sondagen satt vi mest och degade pa tomten och njot av varsolen. Har kommer nagra bilder...



Oliver, Camryn, Madison och Izak


Oliver och Camryn


Jag och Oliver...det har ar hans nya pose som han gor pa alla bilder, sa jag var tvungen att hanga pa. Fast jag gjorde ju saklart fel ser jag nu.


Sinks Fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0