Nytt Projekt

Ibland blir jag sa trott pa mig sjalv. Jag hittar standigt nya projekt som ska utforas, mitt senaste projekt ar dom har coola tygtavlorna fran Amy Butlers hemsida. Jag har iofs inte kopt tyg annu och inte kopt nagra gamla ramar, men om jag hittar nat som duger har sa kanske jag kan forsoka fa iaf en klar nu i helgen. Jag har svart for att hitta saker jag vill hanga pa vaggarna har hemma, men dom har tycker jag faktiskt om. Man kan ju gora egna monster pa datorn ocksa, sa kan man gora motiv som passar ens personlighet och stil.





Instruktioner gar att ladda ner fran hennes websida, www.amybutlerdesign.com

Kommentarer
Postat av: tina

coola... du kanske kan köpa ett grönt tyg och göra ett päron ;)

skönt att jag inte är den enda som blir trött på "mig och mina projekt" :)

2009-03-15 @ 11:57:15
Postat av: Cia

Paron...bra Ide Tina, tack!

2009-03-15 @ 15:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0