Izak & Mamma Helg

Klockan 5:30 ringde min vackarklocka imorse. Dax att skicka ivag Oliver pa hockey i Steamboat, det ar deras sista turnering sen ar hockeyn over for den har sesongen. Han akte ivag med Grandpa och farbror Robbie och ska vara borta over natten. Det kanns redan tomt har hemma. Det ar forsta gangen Grandpa aker ivag sjalv (utan Grandma) med ett barnbarn och han var nog lite nervos tror jag. Det kommer nog ga jattebra, Oliver ar latt att ha att gora med och rolig att aka ut pa aventyr med. 

Jag och Izak ar darmed ensamma hemma i helgen. Konstigt. Det ar inte ofta han far odelad uppmarksamhet sa det ska bli riktigt mysigt. Fa ser om vi hittar pa nat kul eller bara slappar har hemma...

Kommentarer
Postat av: tina

blev väl burger king ;) Och du åt väl ingenting där va!!!!

2009-03-15 @ 11:59:45
Postat av: Cia

Na, jag var proppmatt fran frukosten, och dessutom gillar jag inte BK hamburgare.

2009-03-15 @ 15:14:28
Postat av: papa lindgren

jag tycker att du ska steka pannkakor till pojken det är väl det minsta man kan begära

2009-03-16 @ 18:15:24
Postat av: Cia

Roligt att du sager det, jag gjorde faktiskt det igar nar Oliver kom hem fran Steamboat

2009-03-16 @ 22:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0