Slappdag

Igar skickade jag ivag kupongsprojektet till tryckeriet, sa idag tankte jag bara ta det lite lungt och slappa. Har Izak hemma just nu, vi ska aka och klippa honom och sen utratta lite arenden innan han gar till dagis idag. Sen har jag lovat Oliver att jag ska hamta honom och hans bastis Ladanian pa lunchen och aka till Burger King. Ladanian fyller ar idag, sa vi tankte att det kunde vara lite kul. I vanliga fall tar vi med lunchlada eftersom att hans skola inte har nagot kok, sa alla tar med sig lunch.

Efter det ska jag jobba lite pa en logga och forhoppningsvis fa den klar, tvatta och vika tvatt, aka och handla mm mm. Jag har haft tva deadline nu inom en vecka, sa da halkar man efter lite pa hemmafronten. 

Lagger upp lite fina saker jag hittade pa Dwell Studio. Fina bokstod igen, och en jattefin liten kinomo klanning fran Isak...(jag vet, jag har ju ingen liten tjej har hemma, men den har va sa fin att jag inte kan lata bli)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0