Nu kommer jag igang igen

Nu har min kamera kabel kommit och jag ska battra mig lite har pa bloggen, Jag har besok fran lillasyster, sa det har inte blivit sa mycket blogga av. Men nu kliar det lite i fingrarna, en massa saker ar pa G har, nya mojligheter vantar runt hornet och forvantan hanger i luften. Vi far se om det blir nagot av det.

Har kommer kort pa nyheter pa husfronten. Som sagt, det graa ar malat, men det ska fortfarande upp vitt runt knutarna vid taket. Vi har en som kommer in pa Sondagar och gor det, det ar tydligen nagot man ska ha lite erfarenhet med innan man ger sig pa, sa det gar langsamt.


Har ar den delen pa huset som ar klart, med det graa i kontrast med dom vita knutarna. Forst var jag lite orolig att det var for morkt, men nar det vita kom upp sa tycker jag att det ser battre ut. 
Har ser man aven balkongen som borjar bli klar pa baksidan.


Har ska knutarna runt det gra bli vita fortfarande....


Golvet pa verandan


Dorren och Svenska brevladan


Kommentarer
Postat av: Anders

Jättesnyggt! Gillar färgen!



- Anders

2009-08-05 @ 21:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0