Min nya bebis

Efter att min bil sen 9 ar tillbaka dog forra veckan,  en vecka fylld av efterforskning pa natet och ett antal provkorningar senare star den har bilen nu utanfor mitt hus och vantar pa mig varje morgon. Kanske inte varldens sportigaste, men perfekt for mig som kor ratt mycket fram och tillbaka till Fort Collins, handlar varor till cafet och har tva sma i baksatet. Det blev en Honda CR-V, i den snygga fargen...titanium, som jag bestammt havdar ar lite brun. Randy haller inte med, men jag tror att han ar fargblind.

Efter en provtur igar med barnen sa var Oliver lite orolig over att vi har spenderat en massa pengar. Han ar orolig over hur vi ska kunna betala for Izaks skola i host nar han borjar pre-school och erbjod sig att ge oss lite pengar fran hans spargris. Gullis! Izak satt mest tyst i bilen och nar vi parkerade utanfor huset sa utbrast han - "What the heck! This car is rotten!" 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiin+ Den ar lite brunbronsig. Randy ar fargblind. ;-)

Izak ar rolig!

2009-04-20 @ 21:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0