"Stackars mig" inlagg

Inte for att klaga och jag vet att manga har det varre, men allt kanns lite val stressigt just nu. Jag ar stressad for att jag maste paborja tidningsdesignen och borja ringa runt en massa innan jag aker till Stockholm och Paris, fotbollstraning idag, aka ner till Fort Collins imorgon och designa klart bussen och vara tillbaka har till 17:30 till ett foraldrarmote dar jag aven ska ta med mig kaffe till 75 personer. Tank om jag inte hinner tillbaka i tid?  Barnen far tydligen inte folja med, sa da maste man skaffa barnvakt. Just det, namnde jag att Randy ar bortrest ocksa och kommer hem imorgon kvall, sa han kan inte hjalpa till med barnen, kaffe och foraldrarmoten? Jag haller aven pa att satta upp gardiner och gardingstanger i hela huset och det var svarare an jag trodde. Sy upp gardinerna ska jag gora ocksa. Jag lyckades saklart borra nagra fula hal i vaggen som maste repareras nu och var snickare suckade och tittade lite surt pa mig nar han sag det. Oj da...

Sa, nu har jag klagat fardigt. Allt kanns nog battre pa Torsdag nar bussen forhoppningsvis ar avklarad, Randy ar hemma, gardinerna sitter uppe, kaffet ar serverat och man kan ta nya tag och tackla nya uppgifter....

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur har det gatt for dig med allt? :)

2008-09-11 @ 20:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0