En dag kvar...

sen sticker jag! Jag har saklart massor att gora idag, och en av mina stora fasor e bussen. Mina filer ar hur stora som helst och min dator kraschar heeela tiden nar jag importerar bilder. Hoppas bara allt fixar sig, jag ska kora ner till tryckeriet imorgon innan jag aker till flygplatsen. Pratar just med min expert kompis Towe pa messenger, sa hon haller pa och ger mig lite tips. TACK TOWE!!!

Ska bli skont att komma hem och kul att traffa alla aven om jag bara ar dar i nagra dagar. Jag langtar efter att aka in till stan och bara ga och strosa och fika en hel dag med Michelle. Och det ska bli jattekul att se Malins lilla restaurangdel hos pappa. Och se alla hostlov i fina frager, har blir dom mest gula.

Annars har jag haft fullt upp som ni vet, men igar fick vi iaf tid till att bygga ihop mitt badrumsskap fran IKEA. Det blev jattefint, det ser ut som att skapet var gjort for att sta dar.  Bilder kommer snart....nar jag far lite tid att andas.

Nu ska jag jobba vidare och se till att fa alla filer redo. Sen hoppas jag kunna uppdatera fran min resa...

Kommentarer
Postat av: Towe

Expert... jag tackar! ;-)

Trevlig resa!

kram kram

2008-09-14 @ 19:36:36
URL: http://towe-anders.blogspot.com
Postat av: Cia

Ja...expert! Fast det funkade inte, min dator har fatt spatt tror jag...men bra forslag till framtida projekt.

2008-09-15 @ 04:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0