Trappan

Nar vi kopte vart gamla hus hade vi en massa skjul pa baksidan av var tomt,  och i ett av dom satt det en massa fina gamla fonster. Jag har bla tva jattefina med sprojs som jag inte riktigt vet vad jag ska gora med annu. Igar fick jag for mig att hanga ett ev det langre fonsterna i var trappa, och sa har blev det...funderar pa att hanga ett till likadant pa vaggen till vanster ocksa i trappuppgangen. Lampan ar ett av mina ebay fynd som jag ar valdigt nojd med. Man ser inte riktigt hur hog den vaggen ar som fonstret hanger pa, men om jag star precis under och racker upp armen, sa nar jag precis upp till kanten av fonstret. Bra med tanke pa att vi har tva barn....



Kommentarer
Postat av: Towe

Snyggt!

2008-10-09 @ 22:30:25
URL: http://towe-anders.blogspot.com
Postat av: Sara

Jatte snyggt! Gillar lampan ocksa... Kram

2008-10-10 @ 07:59:10
Postat av: din coola lilla syster såklart

jag flyttar hem till dig nu då

2008-10-10 @ 17:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0