Vilken sopig dag

Idag ar en san dar dag nar man knappt vill stiga ur sangen. Idag ar det 2 ar sen mamma dog, jag har nagon konstig magsjuka och fick knappt sova nat inatt sa jag ar helt slut. Vi har deadline pa jobbet och jag ligger efter, har massor av annonser att designa och en massa andra saker att gora klara tills imorgon da vi gar till tryck. Och just det, maste ju skynda ivag nu pa morgonen och fixa min framlykta pa bilen innan jag stressar ivag till jobbet. Helst skulle jag bara ligga kvar i sangen idag med en bra bok...





Kommentarer
Postat av: Sara

Kram pa dig!!!

2008-11-25 @ 21:18:00
Postat av: Towe

Fina mamma! Kramar fran Luzern.

2008-11-25 @ 21:51:43
URL: http://towe-anders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0