Snart aker juldekorationen upp

Det kanske later tidigt att borja julpynta, men i USA sa satts juldekorationen upp efter Thanksgiving som ager rum har pa Torsdag, aven julgranen brukar aka upp da. Det ar ju viktigt att ta seden dit man kommer, aven om jag tror att jag vantar lite med julgranen.  Jag brukar inte vara sa mycket for att dekorera efter hogtider, men i ar sa ska det blir jattemysigt att fa satta upp juldekorationer. Jag har kopt stora fina granriskransar att hanga i fonstrena med vita band och fargerna kommer att ga i vitt, silver och svart har pa nedervaningen. Jag kopte OKROSSBARA julgranskulor pa Wal-Mart, och dom ar sa har fina. 



Jag ska leta lite till efter vita kulor, av nagon anledning sa har jag inte hittat nagra annu. Far ta mig ut efter deadline och leta lite till

Kommentarer
Postat av: papa lindgren

hej din lilla bajskorv.så här är det.I sverige ska man julpynta 1 advent o det infaller på söndag fyra veckor innan jul så det är inte speciellt tidigt att dekorera nu.GOD JUL

2008-11-26 @ 18:48:38
Postat av: Cia

OK, tack for infon, det ska jag komma ihag....

2008-11-26 @ 21:24:33
URL: http://cialindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0