Halloween

Efter en fartfylld Halloween och avklarad deadline pa jobbet sa har jag nu lite tid att uppdatera min blogg. Borjar med att lagga ut lite kort pa barnen i sina halloween drakter. Oliver var Bumbelbee the Transformer och Izak var en drake. Han ville dock inte ha pa sig mossan med drakhuvud, men han hade iaf sin drakdrakt med svans.


Oliver Transformer


l
Draken Izak



Oliver med bastisarna Ladanian & Kolby - Ironman och Luke Skywalker


Annars sa rullar det pa som vanligt har. Hosten har varit aldeles underbar! Det har varit mellan 15-20 grader varmt den senase veckan, det kanns inte alls som att det ar Oktober/November. Men det skulle bli lite kallare nasta vecka...

Det damp ner ett paket har till mig forra veckan. Tack snalla Towe for ditt bidrag till min tehylla, valdigt trevligt!!! Och valdigt gott var det ocksa. Jag visste val att det skulle lona sig att borja blogga :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0