Mosaik

Nu ar duschen pa overvaningen nastan klar. Vi har satt upp den har glasmosaiken och det blev jattesnyggt mot allt det graa. Vi har ju morkgratt marmorgolv ute i badrummet och ljusgraa vaggar. Tyvarr har jag inte kopt nagon ny kamera annu (jag aterkommer till det amnet) Har ar i alla fall mosaiken

image56

image57

Jag kopte stolarna forra veckan for $60!!! Superbilligt. Jag slipade ner alla stolar igar och det var ratt jobbigt. Randy ska ta isar dom och limma dom, for vissa av dom ar ostadiga. Sen ska jag mala dom svarta ock kla om dom. Jag har inte hittat nagot tyg annu, men jag har faktiskt inte letat heller.

Angaende min kamera sa har jag fatt beslutsangest och nu kan jag inte bestamma mig for vad jag ska kopa. Jattelojligt. Jag maste ha en innan sondag, for da fyller ju Izak ar.

Oliver sprang sitt forsta lopp i Lordags och var jatteduktig. Han sprang lite over 1 km och vann sin grupp, 9 ar och under (det vara bara 3 st i den gruppen, men anda...han var den yngsta). I det stora hela sa kom han 3a och de tva som vann over honom var 11 ar. Det ar typiskt Oliver, han ar valdigt envis nar han bestammer sig for att gora nagot och ger alltid allt han har. Gullunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0