Lugnet efter stormen

Idag skiner solen och det ar alldeles stilla ute. All sno ar nastan borta och det som ligger kvar kommer att smalta bort under dagen. Det ar Lordag och jag och barnen har inga speciella planer idag, vi ska aka och handla lite till tartorna till imorgon och kanske cykla en svang till parken.

Planen imorgon ar att aka ner till Randys mormor och fira dar. Hon och Izak delar namligen fodelsedag sa hela familjen ska dit och spela golf pa dagen och sen grilla och ata och oppna presenter pa eftermiddagen. Jag och Izak tankte aka ner lite senare och skippa golfen eftersom att VI inte spelar. Oliver her precis fatt sina egna golfklubbor sa han aker ner med Randy pa morgonen. Jag och Izak ska fixa med tartorna.

GRATTIS TILL MALIN OCH JOHAN SOM GIFTER SIG IDAG! Jag tycker det ar jattetrakigt att inte kunna vara dar. Dom gifter sig borgligt och sen har dom fest pa Orrgarden i Roserberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0