IKEA

Nu ar vi hemma igen. Vi akte pa Fredagen vi 11 och kom till IKEA runt 18 pa Fredagkvallen. Jag var helt slut, men jag och Randy gick in och satte oss och finslipade pa var koksplan. Nar dom stangde vid 21 akte vi och tog in pa hotell 5 minuter fran IKEA och jag sov som en stock hela natten. Pa Lordagen kom vi till IKEA kl 10 nar dom oppnade och akte inte darifran forran kl 19:30 samma dag. Snacka om heldag! Men vi kopte hela koket, en diskho, alla organisationssystem for ladorna plus en massa andra saker till koket, mattor till barnens rum, kuddar till var inbygda kokssoffa, matta som vi ska ha under frukostbordet vid kokssoffan, gardin till koket och en massa andra saker. Vi fick med oss hela koket i Randys pick-up truck, helt otroligt! Sen tog vi allt och begav oss hem, vi var inte hemma forran kl 02:00 natten mellan Lordag och Sondag. Men bade jag och Randy kannde oss nojda och belatna med vart koksinkop, nu ligger alla lador i det nya huset. Jag hoppas at vi ska kunna borja bygga ihop dom och satta in alla skap om 2 veckor nar golvet ar klart.

Har ar nagra bilder pa vad vi kopte. Det blev Adel vit forresten! Hittade ingen bild som var stor nog pa diskhon, men ni ser en liten bild i mitt kollage nedan.

image74

Nu ska jag gora mig iordning, min kompis Tanna och jag ska upp och cykla mountain bike om en timme. Onska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Sara

oj, oj, vilken heldag. Hektisk med andra ord. Kul att ni fick allt gjort och att koket finns pa plats. Sen ar det "bara" att skruva ihop det då :). Kommer att bli valdigt fint! Kram

2008-05-26 @ 19:14:24
Postat av: Towe

Lycka till! Och va fint det blir med allt fran IKEA! har ni atit upp kanelgifflarna?

2008-05-27 @ 17:24:42
URL: http://towe-anders.bloggspot.com
Postat av: Cia

Japp, Oliver alskar gifflar, sa manga forsvann igar nar dom kom hem fran Iowa, och sa fick han med sig 2 i sin klunch lada idag ocksa till skolan.

2008-05-27 @ 18:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0